Yalın BT Gurusu Steve Bell 9 Ekim’de Türkiye’de
Yalın BT Gurusu Steve Bell 9 Ekim’de Türkiye’de
İş süreçlerinde ve teknolojide yalınlaştırma konusundaki çalışmalarını yakından takip ettiğimiz Steve Bell, 9 Ekim 2014 tarihinde İstanbul’da Four Seasons Bosphorus’da bir seminer verecek. Bell, iş dünyası liderleri ve teknolojiden sorumlu profesyonellere yönelik bu seminerinde küresel düzeyde Yalın BT iş pratiklerini seminer katılımcıları ile paylaşacak.
Bilgi teknolojilerinin işletmelerde yenilikçilik aracı olarak potansiyelini ortaya koyan Yalın BT kavramının ilkeleri hakkında birçok kitaba imza atan Steve Bell, 9 Ekim’de İstanbul’da iş dünyasının profesyonelleri ile buluşuyor. Steve Bell bu seminerle aynı günlerde ülkemizde yayınlanacak olan ve “İşlet Büyüt Dönüştür: İş ve Yalın BT’nin Entegrasyonu” adını taşıyan kitabının da tanıtımını gerçekleştirecek.
Nike gibi dünya markalarının “yalın BT” danışmanı olarak milyonlarca dolar tasarruf ettiren ve aynı zamanda Yalın Yönetim Enstitüsü Öğretim Görevlisi Steve Bell, “Yalın BT” ifadesine ilk yer veren yayım olma özelliğine sahip Yalın İşletme Sistemleri adlı kitabın yazarı. Özellikle ERP (kurumsal kaynak planlaması) sistemleri ve yalın uygulamaları arasındaki ilişkiyi irdeleyen Bell, ikinci kitabı ile 2011 Dünya Shingo Araştırma Ödülü’ne layık görüldü ve yalın konulu yayınlar arasında “en çok satanlar” arasına girdi. Bell, markalara strateji, organizasyonel yapı ve sürdürülebilir gelişim anlamında majör iyileştirmeler sağlıyor.
Yenilikçilik ve operasyonel mükemmellik alanında dünyanın önde gelen profesyonellerine koçluk yapan Steve Bell, dünyanın her tarafında katıldığı workshop’larda sayısız strateji geliştirme ve yaygınlaştırma çalışmasına öncülük ediyor. Steve Bell, İstanbul’daki seminerinde, gerek kitabında yer alan, gerekse farklı iş pratiklerinden edindiği zengin deneyimleri izleyicilerle paylaşmayı planlıyor.
SÜREKLİ VE HIZLI ÖĞRENME
Bell, yalın bilişimi şöyle tanımlıyor; “İş paydaşları, teknik uzmanlar, tedarikçiler ve müşterilerin işbirliği ve deneyimlemeleri aracılığıyla, son müşteriye değer katmak amacıyla kaliteli bilgiyi, etkili bilgi sistemlerini ve teknoloji ile mümkün olan ürün ve sistemleri sürekli biçimde iyileştirmek ve yenilemek için sürekli ve hızlı öğrenme uygulaması.”